Gala EngLHoba’t

Avui els alumnes de 1r de Batxillerat i 4t d’ESO han assistit a la Gala dels Tallers de Cinema Cooperatiu del  projecte EngLHoba’t , on s’han presentat en primicia els curtmetratges que van realitzar amb l’entitat JIS (Joves x la igualtat i la solidaritat) de l’Hospitalet.

Ha sigut molt emocionant veure’s en la gran pantalla, fent d’actrius i actors dels nostres propis guions. Moltes gràcies i enhorabona als fantàstics monitors i monitores del JIS per fer-ho possible, sou uns cracks!!!

Finalistes del V Jocs Florals Escolars de Catalunya

L’alumne Marcos Antuane de 2n d’ESO va quedar entre els quatre finalistes del V Jocs Florals Escolars de Catalunya. Participava en la categoria de primer cicle d’educació secundària i n’hi havia un total de vuit entre primària i secundàra. El concurs englobava tots els centres que es presentessin del Servei Territorial de Barcelona Comarques.

El nostre alumne es va presentar amb una poesia, tot i que també s’admetia prosa. A continuació, presentem la seva POESIA i unes imatges com a testimoni de la jornada:

POESIA

Tu que m’inspires cada dia

ets més que paraules

escrites sobre paper,

ets amor, alegria,

ets la llum que m’il·lumina,

no només als joves,

si no també als vells,

ets tensió

emoció

ets fantasia

i sempre hi estaràs allí

per a tots, poesia.

Campionat de handball interinstituts

Els nostres alumnes de 2n d’ESO han participat en el campionat de handball insterinstituts de la ciutat de l’Hospitalet, realitzat el 16  de maig a les instal·lacions esportives de Feixa Llarga.

Aquí podeu veure algunes imatges de la jornada:

VI Trobada de centres mediadors de L’H

Dijous 3 de maig es va celebrar la VI Trobada de centres mediadors de secundària de l Hospitalet al parc de Can Buxeres sota el lema *Relacionem-nos be!*. Hi vam participar 13 centres de secundària, gairebé 200 alumnes, el professorat implicat, el Servei de Mediació Comunitària de l Ajuntament, a més de personal del CRP. Al llarg del matí vam tenir l oportunitat de conèixer’ns, de jugar plegats i de compartir reflexions al voltant de la mediació. Finalment van fer un acte conjunt de lliurament de Diplomes a càrrec de la Sra. Manuela Rubio, inspectora del Departament d Ensenyament.

El nostre alumnat en tot moment es va mostrar molt participatiu com podeu veure a les imatges següents…