Places vacants

Us indiquen a la següent taula els diferents estudis de Formació Professional en els quals disposem de vacants o únicament llista d’espera:

Grau Mitjà Torn Vacants
Electricitat matí Llista d’espera
Electricitat tarda Vacants
Mecànica matí Vacants

Grau Superior Torn Vacants
Electricitat tarda Llista d’espera
Mecànica tarda Vacants
Robòtica tarda Llista d’espera

Sortida Subestació Transformadora

El passat 27 d’abril i dins el marc de les Jornades del Món de Treball, la companyia ENDESA va convidar a visitar diverses instal·lacions de la seva Xarxa de distribució d’alta tensió als alumnes de 2on de grau mig i 2on de grau superior elèctrics.
Aquesta activitat formativa és molt enriquidora pels alumnes que cursen els mòduls de distribució elèctrica i centres de transformació, ja que és una oportunitat única d’entrar en contacte directe amb les instal·lacions estudiades a classe.
Els alumnes van ser acollits per tècnics de la empresa, que es van encarregar de fer una visita guiada complementada amb les explicacions i aclariments que els alumnes van voler plantejar.
Les instal·lacions visitades van ser una subestació de 220000/25000 V blindada en SF6 d’última generació i diversos centres de transformació 25000/400 V.
Agraïm a ENDESA la seva col·laboració amb l’Institut Llobregat.

Visita al Parc de Bombers de LH

Dilluns 13 de novembre els alumnes de 2n del Cicle de Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automàtics de l’Institut Llobregat van fer una visita al parc de bombers de l’Hospitalet de Llobregat.

La visita s’emmarca dins del mòdul DUAL i van ser atesos pel Cap de Bombers del parc que els va guiar per les instal·lacions i a qui agraïm la seva dedicació.

Els alumnes han pogut veure totes les estàncies del parc, quadres i instal·lacions elèctriques, portes automatitzades, ús d’energia solar, etc.

Les explicacions del Cap de bombers els hi poden servir per a dimensionar les instal·lacions del seu treball millorant i modernitzant les existents.