Grup permanent de la Formació Professional del Consell Educatiu de L’H

Constitució del grup permanent de la Formació Professional del Consell Educatiu de L’H, hereu del Consell d la FP, amb l’objectiu d’ampliar l’oferta lligada a les necessitats del món de l’empresa, de les apostes econòmiques de la ciutat i de les demandes formatives dels nostres joves

Jornades de portes obertes del 29 d’abril al 10 de maig 2019

Informació general de les jornades de portes obertes, pel curs 2019-2020

Durant el període de portes obertes podem orientar-te escolar i professionalment, de les característiques dels estudis que s’imparteixen al centre i fer una visita per les nostres instal·lacions (aules especialitzades, aules TIC, tallers mecànics i elèctrics, impressió 3D…)

Contingut de les presentacions

• Rebuda i presentació de l’Institut
  • Informació general dels estudis
  • Visita a les instal·lacions

Important: Si voleu rebre informació específica i personalitzada dels estudis que heu decidit cursar al nostre centre, us recomanem que ens feu arribar un email a iesllobregat@xtec.cat indicant les vostres necessitats i la data i hora (aproximada) que voleu fer la visita.

JORNADA DE PORTES OBERTES IFE – DIJOUS, 2 DE MAIG DE 2019 A LES 15:30 HORES

ITINERARI FORMATIU ESPECÍFIC EN L’ESPECIALITAT D’AUXILIAR EN VENDES I ATENCIÓ AL PÚBLIC – DIJOUS, 2 DE MAIG DE 2019 A LES 15:30 HORES

Continguts:

Mòduls professionals comuns

• Vida Saludable i Cura d’un Mateix (210 hores)
  • Comunicació i Relacions Interpersonals (210 hores)
  • Viure en Entorns Propers (175 hores)
  • Ús d’Establiments i Serveis (140 hores)
  • Organització Personal (175 hores)
  • Activitats Comunitàries (140 hores)
  • Participació Ciutadana (140 hores)
  • Iniciació a l’Activitat Laboral (385 hores)
  • Organització de les Empreses (105 hores)
  • Món Laboral (105 hores)
  • Desenvolupament en el Lloc de Treball (140 hores)
  • Tutoria (70 hores per curs)

Mòduls professionals específics

• Tècniques Bàsiques de Marxandatge (245 hores)
  • Atenció al Client (140 hores)
  • Preparació de Comandes i Venda de Productes (140 hores)
  • Treballs de Reprografia (245 hores)
  • Formació en Centres de Treball (385 hores)

+ info: http://queestudiar.gencat.cat/ca/estudis/ife/itineraris/vendes/?centre&p_id_estudi=3910&p_comarca=13&p_municipi=08101

CARTELL PORTES OBERTES IFE 2 DE MAIG 2019

BON NADAL I BONES FESTES

L'Institut Llobregat us desitja Bon Nadal, Bones Festes i Feliç 2019!

abril 2019
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« febr.

SORTIDA PEDAGÒGICA DE CENTRE: esbarjo i convivència

Com ja sabeu, dintre del nostre projecte educatiu, es contempla, com a complement del treball al institut, la conveniència i la realització de sortides pedagògiques amb diferents finalitats.

El passat dimecres 17 d’octubre, es va realitzar la 1ª sortida pedagògica de centre del curs 2018/19.

Les sortides escolars poden tenir l’objectiu de realitzar un treball específic en relació al temari d’algun Mòdul formatiu del curs o, de visitar algun indret d’interès o, de poder gaudir d’un esdeveniment rellevant o poden ser d’esbarjo i convivència.

Aquesta sortida d’esbarjo i convivència, es va realitzar caminant per rutes forestals i camins rurals de la muntanya del Tibidabo, segons l’edat, la dificultat del recorregut i el grup dels alumnes.

Tots els grups van anar acompanyats del seu tutor o grup de professors corresponent, per garantir la seguretat  i l’aspecte pedagògic.

La quantitat d’experiències i bons moments que ofereixen les sortides, fan imprescindible la participació de tot l’alumnat.

Visita de Núria Marín, alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat

També a la televisió de L’Hospitalet: (Clica sobre la següent imatge)