SORTIDA PEDAGÒGICA DE CENTRE: esbarjo i convivència

Com ja sabeu, dintre del nostre projecte educatiu, es contempla, com a complement del treball al institut, la conveniència i la realització de sortides pedagògiques amb diferents finalitats.

El passat dimecres 17 d’octubre, es va realitzar la 1ª sortida pedagògica de centre del curs 2018/19.

Les sortides escolars poden tenir l’objectiu de realitzar un treball específic en relació al temari d’algun Mòdul formatiu del curs o, de visitar algun indret d’interès o, de poder gaudir d’un esdeveniment rellevant o poden ser d’esbarjo i convivència.

Aquesta sortida d’esbarjo i convivència, es va realitzar caminant per rutes forestals i camins rurals de la muntanya del Tibidabo, segons l’edat, la dificultat del recorregut i el grup dels alumnes.

Tots els grups van anar acompanyats del seu tutor o grup de professors corresponent, per garantir la seguretat  i l’aspecte pedagògic.

La quantitat d’experiències i bons moments que ofereixen les sortides, fan imprescindible la participació de tot l’alumnat.

Visita de Núria Marín, alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat

També a la televisió de L’Hospitalet: (Clica sobre la següent imatge)