PRACTICA OBSERVACIÓ DE CÈL·LULES EN DIVISIÓ

Durant aquesta setmana els alumnes de 4t ESO han observat, en preparacions realitzades per ells mateixos, les diferents fases de la divisió de les cèl·lules. Aquest procés és molt important. Gràcies a ell els organismes pluricel·lulars podem créixer i reparar les cèl·lules del nostre organisme que es moren.
Els alumnes han realitzat la pràctica amb la zona apical de les arrels de la ceba, ja que es tracta d’un teixit vegetal de ràpid creixement, on és relativament senzill observar totes les fases del cicle.
He de donar-los l’enhorabona, ja que les preparacions i les observacions al microscopi han sigut tot un èxit. Quan presenten els seus resultats els adjuntarem al Web per compartir-los amb tots vosaltres.
Selecció de fotos realitzades pels alumnes.