Proves Cangur 2018

E dijous 15 de març alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat del nostre centre van participar en les proves cangur. Van compartir una estona amb altres alumnes de diferents centres de la nostra ciutat.

La prova CANGUR està convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques. És una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 problemes de dificultat creixent i de resposta tancada amb cinc opcions per a cada un.

Els enunciats els prepara una comissió internacional, Le Kangourou sans Frontières. Els participants i les participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d’una hora i un quart per intentar resoldre’ls.

Desitgem molta sort als nostres participants!!!!!!