“XVI Jornades de Formació i Món del Treball”

XVI JORNADES DE FORMACIÓ I MON DEL TREBALL17_18

L’Institut  Llobregat,  durant la setmana del 23 al 27 d’abril de 2018, celebrarà  les “XVI Jornades de formació i món del Treball”: una cita anual a la que es donen a conèixer diferents aspectes tècnics per part d’empreses relacionats amb el mon del treball i la formació,  amb l’organització d’un seguit de xerrades, tallers i activitats al voltant d’un eix temàtic que enguany hem resumit amb el títol “ LA EMPRESA I L’INSTITUT VAN DE LA MA ”

Les Xerrades que organitzem durant aquesta setmana seran:

• “La Fábrica del Futuro de EOS: La visión de la Industria 4.0 desde la Fabricación Aditiva ( 3D Printing Industrial )” empresa (RMS Iberica).
  • “Hidràulica i vàlvules d’alta Pressió” empresa (BERMAD).
  • “Estat de l’automatització al 2018, IoT.” empresa (OMROM).
  • Les eninyeries a la UPC  (Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú).
  • Industria 4.0  empresa (Schneider Electrics)
  • Futur de la TV tecnología GPON e IPTV  empresa (TELEVES)
  • Canals en el REBT empresa (UNEX)
  • D’estudiant a professional empresa (Muelles y Resortes Argelaguet)

Aquestes xerrades són obertes a tothom que estigui interessat sol·licitant-lo amb anterioritat  al centre.