El grup de teatre del Llobregat al Barradas

Com a cloenda de l’activitat extraescolars de teatre social desenvolupada per Plaudite Teatre a l’institut al llarg d’aquest curs, els alumnes del nostre grup de teatre van fer ahir la seva estrena sobre l’escenari de l’auditori Barradas. Dins d’un espectacle conjunt amb els grups dels l’Instituts Apel·les Mestres i Vilumara, ens van oferir una petita representació creada per ells mateixos  a partir de les seves pròpies inquietuds personals, amb humor, crítica social i dansa.

Aviat disposarem de la filmació sencera de l’espectacle perquè el pugueu gaudir també tots aquells que no vau poder venir  a veure’l en directe. De moment, us deixem algunes fotos del col·loqui que es va realitzar en acabar la representació.

Moltes felicitats a tots i totes els que ho heu fet possible! Orgull d’alumnes Resultado de imagen de emoji corazon !!!