Sortida Subestació Transformadora

El passat 27 d’abril i dins el marc de les Jornades del Món de Treball, la companyia ENDESA va convidar a visitar diverses instal·lacions de la seva Xarxa de distribució d’alta tensió als alumnes de 2on de grau mig i 2on de grau superior elèctrics.
Aquesta activitat formativa és molt enriquidora pels alumnes que cursen els mòduls de distribució elèctrica i centres de transformació, ja que és una oportunitat única d’entrar en contacte directe amb les instal·lacions estudiades a classe.
Els alumnes van ser acollits per tècnics de la empresa, que es van encarregar de fer una visita guiada complementada amb les explicacions i aclariments que els alumnes van voler plantejar.
Les instal·lacions visitades van ser una subestació de 220000/25000 V blindada en SF6 d’última generació i diversos centres de transformació 25000/400 V.
Agraïm a ENDESA la seva col·laboració amb l’Institut Llobregat.