Borsa de Treball

A l’Institut disposem d’una borsa de treball actualitzada, dirigida exclusivament als nostres alumnes i ex-alumnes.

Per accedir a la Borsa de Treball pots:

1. Consultar la Vitrina d’ FP de l’Institut, que es va actualitzant de manera periòdica amb les noves ofertes de feina.
  2. Les ofertes d’aquesta borsa es fan arribar als alumnes o ex-alumnes que hi estan interessats.

Si ets ex-alumne i estàs interessat a formar part d’aquesta borsa de treball, envia’ns un correu a l’adreça: insllobregatborsatreball@gmail.com  amb assumpte “Inscripció borsa de treball” amb les teves dades bàsiques, adjuntant un arxiu amb el teu currículum i rebràs les ofertes que ens vagin arribant.

L’arxiu ha de tenir les següents característiques:

Tipus d’arxiuPDF o Word
Nom de l’arxiuNom, cognoms i promoció
Extensió màxima2 fulls A4
Contingut
  • Dades personals i de contacte (nom, adreça, telèfons, e-mail, fotografia -si pots -…)
  • Estudis i titulacions oficials (per nivell)
  • Formació complementària (cursets, idiomes, …)
  • Experiència laboral (inclou les pràctiques, nom de l’empresa, tasques realitzades, durada del contracte, …)
  • Comentaris personals (altres dades d’interès, de què t’agradaria treballar, la disponibilitat, carnet de conduir, possibilitat de viatjar,…)
  • Has d’incloure la següent nota: “Autoritzo l’Institut Llobregat a enviar aquesta informació a empreses i ETT que demanin personal de la meva família professional”)